شادیشادی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

دختری از جنس باران و بهار

کودک من

1391/7/17 22:10
نویسنده : مامان و بابا
359 بازدید
اشتراک گذاری

 

کودک من شادی جان روزت مبارک.

کودک عزیز و دلبندم تو را دوست دارم به وسعت دریاها و  به بلندای آبی آسمانها .

تو را دوست دارم به وسعت عشق و به بلندای لحظه های دلتنگی.

نازنین کوچکم روزگاری فرا خواهد رسید که تو کودک کوچک امروز من بزرگ شده و در نقش زیبای مادری برای کودکت سخن خواهی گفت .برایت آرزو دارم در مسیر زندگی ات  انقدر روزها و لحظه های خوب و شیرینی باشد که هیچ گاه از کودکی ات با حسرت یاد نکنی و ارزو دارم روز های پیش رویت با رویاهای قشنگت رنگی از شادمانی بخود گیرد .

 دلم میخواد شاهد لحظه لحظه زندگی و بزرگ شدنت باشم دلم میخواهد روزهای ناب با تو بودن را در ذهن و قلبم جاودانه کنم دلم میخواهد تا همیشه با تو باشم و دلم میخواهد برای روزهای کودکی ات همبازی و برای جوانی ات دوست, برای لحظه های مادر شدنت مادر ,برای لحظه های سخت زندگی ات تکیه گاه,برای دردهایت مرهم,برای حرفایت سنگ صبور,و برای تمامی لحظه های زندگی ات مادر باشم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سبحان جون
19 مهر 91 13:12
سلام خانومی در مورد هوای مشهد پرسیده بودی که باید بهت بگم عالی هست روزها گرم ولی شبها یه کم سرد هست البته خیلی سرد نیست و خیابان کشوری یه عالمه مغازه اسباب بازی و پوشاک داره و همین طور سناباد و چندتا جای دیگه هم هست اگه خواستی بگو تا بهت بگم به سلامتی میخوای بیای مشهد؟