شادیشادی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

دختری از جنس باران و بهار

تولدت مبارک

1391/6/31 17:52
نویسنده : مامان و بابا
402 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچکم شادی امروز سی ویکم شهریور و اولین سالروز تولد توست چقدر روزها تند وسریع میگذرند انگار همین دیروز بود که بدنیا امدی و تمام دنیای ما شدی میترسم از زمان که زود میگذرد میترسم قبل از انکه تو را بفههم و با تو باشم بزرگ شوی دلم میخواهد زمان متوقف شود و من و تو در همین روز از دنیا باقی بمانیم و تو از لحظه های شیرین عمرت لذت ببری شاید در نظر دیگران در یکسالگی کودک حرف دیگران را نفهمد  اما من یقین دارم تو مرا خوب میفهمی حرفهای من  و لبخندها و بغض های مرا خوب میفهمی و حتی ایمان دارم حرفهای نگفته و پنهان در قلبم را میفهمی. میگویند دختر مونس مادر است اما من میگویم دختر مرهم زخمهای مادر است دختر آرامش و قرار دل بیقرار مادر است دختر یگانه همراز و سنگ صبور مادر است.دخترم شادی مونس و مرهم و همرازم خوشحالم که خداوند مرا لایق مادری تو دانست و تو را که بهترین مخلوق اویی به من عطا کرد . مادر کنار تو و با تو خوشبختم و ارزو میکنیم تو نیز در کنار ما خوشبخت باشی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فاطمه
1 مهر 91 9:08
اميدوارم هميشه كنار هم شاد و خوشحال باشين
مامان نوژا
1 مهر 91 9:14
تولدت مبارک عزیزم امیدوارم 10000 سال عمر کنی.ممنون که به ما سر زدین
مامان ستایش
1 مهر 91 9:52
عزیزم شادی جان تولدت مبارک ایشالا صد ساله بشی دانشگاه بری دکتر بشی ممنون از اینکه به ما سر زدید بازم پیش ما تشریف بیارید خوشحال میشیم
مامان ستایش
1 مهر 91 9:54
چه جالب مامان شادی دخمل من دقیقا 1 سال و 7 ساعت از شادی گلی بزرگتره هم روز هم هستن چه دخملایه نازی داریم
horton
1 مهر 91 13:58
دختر خاله نازم تولدت مبارک
یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد
بوی گل نذر قشنگی نگاهت باشد
وخداوندشب وروزوتمام لحظات
باهمه قدرت خود پشت وپناهت باشد...


ممنون
الهه مامانی طهورا
2 مهر 91 10:19
تولدت مبارک خوشگل خانم


مرسی خاله جون