شادیشادی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

دختری از جنس باران و بهار

کودک من

1391/7/17 22:41
نویسنده : مامان و بابا
438 بازدید
اشتراک گذاری

 دخترم شادی کودک کوچک من

دلم میخواهد همیشه کودک بمانی تا دستانم برایت بهترین آغوش باشد و نامم بهترین تکیه گاه

دلم میخواهد هرگاه زمین خوردی با تکیه بر دستانم برخیزی و لبخند شیرینت را برمن بپاشی

دلم میخواهد تا همیشه همدم لحظه های شاد و شیرین  و گاه تلخ و غمگینت باشم

دلم میخوهد بدانی در تمامی مسیر زندگی پشتیبان و همراهت خواهم بود

دلم میخواهم دلت به بودن و یاری من قرص و محکم باشد

دلم میخواهد برایت بهترین دوستی باشم که خواهی داشت

 دلم میخواهد بدانی دلم به بودن تو و زندگی با تو خوش است و ارزو دارم تو نیز از بودن من دلخوش باشی

 و دلم میخواهد تا همیشه برایت پدر باشم و پدری کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سودابه
18 مهر 91 1:59
زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه انشاالله
مامان طاها
3 آبان 91 8:31
انشالله همیشه شاد و خوش خرم کنار هم باشین ,
مامان طهورا عسلی
20 آبان 91 13:01
سلام وبلاگ قشنگی دارین.ببخشید خبری از مامان نازلی قیزیم طهورا دارین؟ من یه مدت نت نداشنم حالا که اومدم میبینم نمیشه براش نظر گذاشت. تازه رمزشم یادم رفته. اگه باهاش در ارتباطید بگین یه سر به وبلاگم بزنه یه ردی از خودش به جا بذاره......... دلم براش تنگ شده.............
نگین طلا
22 آبان 91 23:07
چه بچه ی خوشگلی خییییییییییییییییلی نازه


ممنون
دخملیــــــــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
23 دی 91 13:58
سلامت باشن ایشاا... با افتخار میرم به آدرسی گفتید و به عزیز دلتون رای میدم ولی کاش مطلب جدیدی بزارین آدرس اون سایت و عکس مورد نظرتونو توش میزاشتین....اینجوری بهتره