شادیشادی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

دختری از جنس باران و بهار

با تو بودن

1391/6/29 0:43
نویسنده : مامان و بابا
325 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز کوچکم شادی نازنینم بودن تو بزرگترین و شیرین ترین هدیه خدا به من و باباست و ما نه هر روز بلکه هر لحظه بخاطر وجود تو خداوند را شکر میکنیم و سپاس گذاریم که تو رو به ما و مایه آرامش و خوشبختی ما قرار داد.

اینروزها اونقدر با تو وشیرین زبونی ها و کارای بامزه و جالبت سرگرمم که فرصت نوشتن نیست . خوبه که چیزی بنویسم تا یادگار بمونه اما خوبتر از اون در کنار تو بودن و روزها را با شادی حضور تو جشن گرفتنه.

جدیدا  یه کم شیطون شدی واجازه نمیدی بیام سراغ کامپیوتر مگر اینکه با تو باشم که اونم سه حالت داره ١- روی زمین میشینی و وسط نوشتن دکمه خاموش کردن را فشار میدی٢

-روی پاهام میشینی و دکمه های کیبورد را آنقدر میزنی تا صفحه کلا بسته بشه

٣-روی میز میشینی و با دستای کوچولوت مانیتور را میپوشونی تا من قید نوشتن را بزنم .منم که با تو بودن را به همه ی دنیا ترجیح میدم پس کامپیوتر را خاموش میکنم و باهات مشغول بازی میشم.الان هم که دارم مینویسم تو خوابیدی عزیزم.یه مطلب واسه تولد قمری ات نوشتم و یه سری از کارهات و توانایی هات تا در آینده بدونی توی این سن چقدر باهوش و زرنگ بودی .

شبت خوش گل کوچولوم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساجده
29 شهریور 91 0:41
عزیزم روز دخمل قشنگت مبارک به وبلاگ پسر منم بیاید خوشحال میشم متین تو جشنواره سها شرکت کرده اگر به وبلاگش بیاید و بهش رای بدید ممنون میشم