شادیشادی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دختری از جنس باران و بهار

بزرگترین افتخار من: مادری تو

1392/2/11 17:37
نویسنده : مامان و بابا
704 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم شادی کوچکم. نازنینم .مهربانم . دوستت دارم و خدای بزرگ را سپاس میگویم که مرا لایق دانست تا میزبان فرشته ی کوچکی چون تو باشم.

امروز روز مادر است و من به یمن حضور تو دومین سال را با نام زیبای مادر جشن میگیرم. دردانه ی من هیچ گاه در خیالم نمیدیدم روزگاری فرا برسد که دنیا برایم در یک نفر خلاصه شود اما امروز تو تمام سهم من و دنیای منی.دنیایی که به داشتنش فخر میفروشم .

مادر بودن زیبا ترین و قشنگ ترین احساس دنیاست. چند روز پیش (9/2/92)صورتت را روی صورت من گذاشتی و گفتی :

مامان دوس دالم. وخدا میداند چقدر عاشقت شدم .و چه لذتی بردم از مادر بودنم.و از داشتن تو سرمست شدم.دلم میخواست زمان متوقف میشد و ان حس ناب برای همیشه ی تاریخ جاودان میشد.

شادی من چشم و چراغ خانه ام زمان چه زود میگذرد و تو بزرگ میشوی .میبینم فردا را که مادر شده ای و میچشی طعم شیرین تر از عسل مادری را.

دوستت دارم دختر کوچک امروز من و مادر بزرگ فردا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهره
22 خرداد 92 11:40
مندي
28 خرداد 92 16:43
خاله جون واقعا متن احساسي زيبايي بود