شادیشادی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

دختری از جنس باران و بهار

مسابقه تولد نی نی وبلاگ

1391/10/23 15:06
نویسنده : مامان و بابا
672 بازدید
اشتراک گذاری

              نی نی وبلاگ جونم تولدت مبارک

ازت ممنوم که اجازه دادی مامانم خاطره هامو توی دفتر دل تو برام به یادگار بنویسه.

میدونم خاطراتم رو حفظ میکنی تا وقتی بزرگ شدم بخونمشون.

نی نی وبلاگ جونم ازت ممنونم بخاطر بودنت.

من حالا از تو کوچکترم اما قول میدم بزرگ که شدم برات یه تولد خیلی قشنگ بگیرم.

     

                                                                                            دوستت دارم

                                                                                                شادی

 

 

شادی با این نامه نو مسابقه تولد نی نی وبلاگ شرکت کرده اگه بهش رای بدید خوشحال میشیم. ممنون

اینم این ادرس:

 http://koodakeman91.niniweblog.com/post1061.php

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی طهورا
22 دی 91 23:53
مامان آرین
23 دی 91 10:01
سلام مامان شادی عزیز.ممنون به ماسرزدین.خدا این فرشته کوچولوی نازنین رو واستون حفظ کنه.
آبجی فاطمه جون
23 دی 91 19:21
سلام شادی جون من به شما رای دادم ایشالله که برنده شی


ممنون ابجی جون
دخمل خاله
23 دی 91 19:36
ایشالا بلنده میشی جوجو


میسی دخمل خاله جونم


kiana o kami
25 دی 91 16:40
salammmmmmmmmm shadi jigar barandei barandeeeeeeeee
مامان شايان
26 دی 91 9:56
آفرين شادي جونم تبريك عزيز خاله ايشالا هميشه برنده باشييييييييييييييييي
سپیده از وبلاگ "کودک من"
1 بهمن 91 2:27
این پست به "کودک من" اختصاص نداره به بزرگترهای "کودک من" اختصاص داره منتظر حضور سبزتان هستم http://koodakeman91.niniweblog.com/