شادیشادی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

دختری از جنس باران و بهار

روزت مبارک مادر...

1392/2/11 17:43
نویسنده : مامان و بابا
783 بازدید
اشتراک گذاری

چه زیباست در هم آمیختن عطر گل های اردیبهشت و عطر تن تو مادر بهشتی من!

چه زیباست اردیبهشتی که هر سویش یاد بهشتی تو روزهای تقویم مرا نوازش کنند...

آن روز زیبا که زاده شدی...

نیک روزی که به داشتن مقام انبیا به خود می بالی...

و امروز که سرود عاشقانه پروردگار مهربان را در وجودم زمزمه کردی مادرانه...

دلتنگ بهشت که می شوم دلخوشم به بوییدن عطر تنت فرشته بهشت...

و دلتنگ عطر تنت که میشوم دلخوشم به بوییدن عطر تن فرزندم که عشق را برایم زنده

میکند از همان جنسی که تو آموختی ام...

همه آرزویم این است که چون تو باشم برای او....

آنگاه که چشمان نگران او جزئ به جزئ

حرکاتم را میپاید و از غم من غم به چشمان نازنینش میریزد و از شادیم شور میگیرد...

آنگاه که ذهن فعال و کنجکاوش در تکاپو برای بلعیدن هر آنچه است که از دنیا برایش

معنا میکنم...

آنگاه که دستان منتظرش...آغوش گشوده اش...چشمان معصومش...همه و همه مرا

میخوانند...

نیک در می یابم که چه سخت بوده است مادر بودن و تو هیچگاه دم برنیاوردی...

چه بزرگ است دغدغه پروراندن یه "انسان" ...

گاه از بزرگی این دغدغه زانوانم می لرزند و دستهایم از تاب می روند...

و من در حسرت برای بودنی چون تو...حسرتی بزرگ...مادری که بتوان از جنس

ملائک نامید و ازعطر ملکوت سهیمش دانست...

روزت مبارک بهترینم...

هر روز روز توست....

هر روزی که با عشق آغاز میکنم...

هر روز که آموخته هایت مسیر زندگی را برایم روشن میکنند...

هر روز که برای داشتنت خدای را سپاس می گزارم...

هر روز که شمیم یادت از کوچه های دلتنگ دلم عبور میکند...

آری هر روز روز توست...

مادر مهربانم روزت مبارک....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامانی طهورا
17 اردیبهشت 92 9:24
سلام روزت مبارک عزیزم متن خییییییییییییلی قشنگی بود
عمو روحانی
21 اردیبهشت 92 16:00
پشت صحنه های عمو روحانی از فیتیله (به روز شد)
سارا مامان آرتین
28 اردیبهشت 92 14:05
روزت مبارک عزیزممممممم... البته با تاخیر
مامانی طهورا
11 خرداد 92 12:17
عزیزم دعوت شدین به یه بازی وبلاگی تشریف بیارین نفر سوم شما هستین
سارا مامان آرتین
4 تیر 92 15:26
سلام دوست گلم آرتین هم توی مسابقه نی نی شیکمو شرکت کرده لطفا بهش رای بدید.. ممنون کد 113 رو به شماره 20008080200 پیامک کنید
زهرامامانه ایلیا جون
8 تیر 92 16:48
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نی میتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
مامانیِ یاسمن
24 تیر 92 11:43
سلام شادی جونم منو میشناسی مامان مصطفی هستم وبلاگ پسر کوچولو که خودم با مامانت دوستم ، حالت خوبه ؟ حالا مامان یاسمن زهرا هم هستم وبلاگ رو تو ولاگ دخترم هم لینک کی کنم گلم سلام مامان بابا برسون
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
31 شهریور 92 17:56
سلام عزیزم تولدت مبارک باشه خانم خوشگل من
مامان آناهیتا
31 شهریور 92 23:58
ولدت مبارک عزیزم دلم